Izveidot kvalitatīvu, iekļaujošu un, galvenais, jebkuram pieejamu izglītību, tāds mērķis izvirzīts visām ES valstīm. Vēl krietni pirms Covid 19 pandēmijas sākās pakāpeniskas izmaiņas izglītības sistēmā, pirms diviem gadiem Latvijā ieviesta kompetenču jeb lietpratības izglītība, kurā apgūst un izmanto zināšanas un prasmes reālās dzīves situācijās. Arī digitālās zināšanas ieņēma arvien svarīgāku vietu mācību procesā un tās izrādījās noderīgas attālinātajās mācībās kā skolēniem, tā arī pedagogiem, atvieglojot pielāgošanos pēkšņai situācijas maiņai.

 

Šis projekts īstenots ar Eiropas Parlamenta finansiālu atbalstu.*

 

 

 

* Šis materiāls atspoguļo tikai autora viedokli. Eiropas Parlaments nav atbildīgs par tajā ietvertās informācijas jebkādu izmantošanu.