1. septembri „Nākotnes pieturā” ieskandinām ar mūzikas, vizuālo mākslu un arhitektūras zinātņu nozares doktori (Ph.D.), kuru teātra un seriālu fani pazīst kā apburošo Helēnu, Oksanu, Sievieti kā konfekti un absolūti fascinējošu aktrisi, arī Latvijas Kultūras akadēmijas asociēto profesori, iedvesmojošu  runas pedagoģi, kura pētījusi un pārzina balss kā instrumenta un veiksmes atslēgas noslēpumus, jo, piemēram tie, kas runā tembrāli zemākā reģistrā, klausītājos vieš lielāku uzticību un atstāj kompetentāka cilvēka iespaidu nekā čiepstošos un augstos toņos runājošie - Zani Daudziņu.

Zane, daudzus gadus Kultūras akadēmijā topošajiem aktieriem vadot praktiskās skatuves runas nodarbības, ķermeņa atbrīvošanās un pareizas elpošanas paņēmienus, balss nostādīšanu, diapazona paplašināšanu, un teksta loģiskās analīzes apguvi, nonākusi pie vēlmes izprast un pētīt skatuves runas  kvalitātes izmaiņas un to cēloņus. Izpēte rezultējusies doktora disertācijā un vienlaikus arī grāmatā, kas kalpo ne tikai kā izziņas avots aktieriem, režisoriem, skaņu operatoriem un skatuves runas pedagogiem, bet arī aizraujoša lasāmviela jebkuram teātra cienītājam - „Aktiera runa 21. gadsimta latviešu teātrī”. Tajā rodama ne vien Latvijā, bet arī plašākā mērogā jauna, unikāla aktiera runas rīku klasifikācija un analizēti analizēti  faktori, kas būtiski ietekmē runas rīku lietojumu un efektivitāti, piemēram, telpa, tehnoloģijas un publika. Šis nav Zanes pirmais rakstudarbs – rakstīttreniņa nolūkos un pandēmijas gaisotnē tapusī „Dienasgrāmata” piedzīvojusi divus metienus, lasītāju atsauksmēs raksturota kā „bieza, daudzslāņaina, krāšņa, garda un sātīga” un iekļuvusi gada pieprasītāko grāmatu topos.

Zane Daudziņa savā runas skolā darbojas ar cilvēka psihofiziku, ķermeņa ietekmi uz balsi un otrādi un pareizu elpošanu, kas palīdz  publiskās uzstāšanās laikā.