Es augu astoņdesmito un deviņdesmito gadu mijā, tolaik roks bija jauns un protestējošs un tam vienmēr bija ko teikt - tas bija "par", tas bija "pret", un šie vārdi manu istabu pieskandināja no Rīgas rūpnīcā "Radiotehnika" ražotajām tumbām S-30, kamēr klases vakarus pierībināja katra jaunieša sapnis - leģendārās S-90, šīs rūpnīcas ražoto skaļruņu flagmanis.

Grupas NOSTRA (Harijs Ijabs - ģitāra; Xavier Landes - bass; Einārs Kotāns - bungas) dalībnieki muzicē laikmetā, kad "Radiotehnikas" ēka ir nojaukta, bet savulaik leģendārie skaļruņi rada vien nostaļģiskas atmiņas.

Roks, savukārt, ir pieaudzis un kļuvis par postroku, tas nav tik kategorisks un reizēm iztiek pat bez vārdiem, dodot iespēju skaņdarbu jēgu meklēt un atrast tā klausītājam - kā grupas NOSTRA 2018.gadā izdotajā mazalbumā "Transmission" jeb "Pārraide", kura vāciņu grezno Rīgas Ekonomikas augstskolas profesora un grupas basģitārista Xavier Landes uzņemtā Āgenskalna televīzijas torņa fotogrāfija.

Šī ir introverta mūzika - bet katram no mums reizi pa reizei vajag būt introvertam un atpūsties no apkārtējiem...

Labākais instrumentālajā mūzikā ir tas, ka tās vēstījumu pēc savām sajūtām var interpretēt katrs klausītājs - un to arī cilvēki dara,

sarunā "NeFormātam" atklāj Harijs un Einārs un šai reizē runājam ne tikai par mūziku, bet arī mākslīgā intelekta iespējamo konkurenci, iedvesmu no padomju industriālā mantojuma brutālisma, jau ierakstīto jauno albumu "Nemoralis" un par godu raidījuma skanēšanas laikā svinamajai Mātes dienai - abu mūziķu mammu mīļākajām latviešu grupām.

"NeFormātā" izskan grupas NOSTRA mazalbuma "Transmission" skaņdarbi "Emit", "Radiotehnika", Andreja Tarkovska filmas "Stalkers" iedvesmotā "Ida knew it" un "Return".