Iespējams, kāds viņu pirmo reizi pamanīja pandēmijas laikā tapušajā JRT psiholoģiskajā daudzsēriju detektīvtrillerī „Aģentūra”. Tur viņa bija pielūgsmes objekts un Aģentūras projektu vadītāja, kurai aiz eņģeliskās ārienes slēpās milža enerģija. Pērnajā rudenī teātra sezonu viņa uzsāka ar dalību skatuviski klīniskajā pētījumā jeb mīlestības eksperimentā „Efekts”, turpinājumā mēs viņu iepazinām kā Annu Līdumnieks aizkustinoši saviļņojošajā Pirmajiem latviešu dziedāšanas svētkiem veltītajā filmā „Zeme, kas dzied”. Bet šobrīd gandrīz vienlaikus viņa ir gan picērijas darbiniece jaunajā TV seriālā „Paradīzes šķēle”, gan amazoņu karaliene Hipolita jau skandalozu un provokatīvu slavu ieguvušajā jaunākajā Dailes teātra lielās skatuves iestudējumā - Šekspīra „Sapnis vasaras naktī”.
Tomēr viņas pirmās skatuves bijuši basketbola laukumi un lomas Latvijas basketbola U-16 un U-18 izlasēs. Un, ja atgriežamies pie aģentūrām, tad, ja uz ekrāna viņa ir reklāmas aģentūras projektu vadītāja, tad īstajā dzīvē - Milānas modeļu aģentūras modele. Savukārt, ja „Zemē, kas dzied” viņas krustmāte ir izcilā operas prīma Marina Rebeka, tad īstajā dzīvē mamma – teātra dīva Zane Jančevska.
„Latvijas Dziesmu krātuvē” ar savām izvēlētajām īpašajām dziesmām viesojas viena no daiļākajām, arī neapšaubāmi talantīgākajām jaunās paaudzes aktrisēm, jo ne velti vēl pavisam nesen par viņu izvērsās cīniņš un publiska vārdiska dūru izvicināšana starp divu Latvijas teātru galvenajiem grandiem – Marta Lovisa Jančevska.
Martas Lovisas Jančevskas īpašās dziesmas:
- Bišu spiets - Zāle
- Apsoli man neko - Goran Gora
- Piena ceļš - Carneval Youth
- Ņinas romance - Zane Jančevska
- Veltījums - Artūrs Skarstiņš
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X