Ja dzinēja vai ritošās daļas bojājumi ir tikai dzirdami vai izjūtami, tad virsbūves problēmas ir redzamas jau pa gabalu. Vai tā būtu vietām nolobījusies laka. Vai varbūt rūsas plankumi. Sīkas un ne tik sīkas buktes un pat vietām izbalējusi krāsa. To visu redz saimnieks. To visu redz arī apkārtējie. Tāpēc vēl jo vairāk šādi defekti ir sāpīgi un pašcieņu graujoši.
Ir divas iespējas. Vispirms jau mēs varam par sava automobiļa virsbūvi parūpēties laikus un nepieļaut problēmas. Otrkārt mēs varam visus defektus novērst. Tā teikt – defektu pārvērst par efektu. Gan viens, gan otrs variants prasa zināmus naudas ieguldījumus, taču nav grūti izsecināt, kurā gadījumā tas izmaksās lētāk.
Lai izdarītu pareizo izvēli, vienmēr ir prātīgi aprunāties ar gudru cilvēku. Ar nozares profesionāli, kurš šajā virzienā darbojās ne pirmo gadu. Šoreiz mēs aprunāsimies ar uzņēmuma Avocar vadītāju Jāni Avotiņu. Cilvēku, kurš auto virsbūves darbos pazīstams jau vairāk kā 20 gadus un nu tam visam pievienojusies klāt arī pretrūsas apstrāde. Tas viss tepat Rīgas pievārtē – Ropažos un Ciemupē.
Savukārt Getz Bros Latvija pārstāvis Andris Vītiņš atbildēs uz klausītāju iesūtītajiem jautājumiem. Šoreiz vairāk par salona kopšanu un degvielas piedevām. Nākamreiz uz tiem jautājumiem, kurus jūs laicīgi iesūtīsiet uz e-pasta adresi info@autodroms.lv.
Lieki piebilst, ka raidījuma noslēgumā gaidāms konkurss un laba balva no Getz Bros Latvija!
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X