Preses relīzes
Latvijas Radio saturu klausās aizvien vairāk
Latvijas Radio kanālu klausīšanās laika daļa ziemas – pavasara periodā bijusi 36,4%, kas ir par 1,6% vairāk, nekā 2020. gadā, liecina jaunākie Kantar auditorijas pētījuma dati. Pozitīvu tendenci uzrāda visas sabiedriskā medija radiostacijas. Nemainīgi klausītākā radiostacija Latvijā ir Latvijas Radio 2 gan pēc tirgus daļas (18,3%), gan dienā sasniegtās auditorijas (vairāk nekā 200 tūkstoši klausītāju). Kopumā Latvijas Radio kanālu saturu klausās 769 tūkstoši cilvēku nedēļā.
„Lai arī sabiedriskā radio būtiskākā prioritāte ir satura kvalitāte, ne sasniegtās auditorijas kvantitāte, dati uzrāda pozitīvu un ļoti patīkamu tendenci. Klausītājs ir pamanījis un novērtējis sabiedriskā radio satura stiprināšanu – tas kļūst aizvien bagātāks, tematiski daudzveidīgāks un acīm redzami arī saistošāks. To klausās ilgāk. Un tas ir augstākais novērtējums, ko medijs var saņemt,” uzsver Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne.
„Nesen šo sulīgi apsprieda Twitter lietotāji – kāds Latvijas Radio 1 programmas dēļ nopircis jaunu radioaparātu, kāds cits tik ļoti aizrāvies ar „Kultūras rondo” satura klausīšanos, ka nespējis koncentrēties darbam. Vēl kāds, ar auto piebraucot pie mājas, palika sēžot, lai līdz galam noklausītos Vakara pasaciņu. Liels paldies ikvienam un katram par uzticību un novērtējumu Latvijas Radio darbam!”, pateicas U.Klapkalne.
Jaunākie Kantar dati liecina, ka 2020. gada ziemas – 2021. gada pavasara periodā klausītākā radiostacija Latvijā nemainīgi ir latviešu populārās mūzikas kanāls Latvijas Radio 2 ar 18,3% klausīšanās laika daļu, nedēļā sasniedzot 449 tūkstošus klausītāju. Raidstaciju TOP3 trešo vietu ieņem informatīvi analītiskā programma Latvijas radio 1 ar 9,8% tirgus daļu un 339 tūkstošiem klausītāju.
Mazākumtautību valodās raidošā Latvijas Radio 4 – Doma laukums sasniegtā nedēļas auditorija ir 157 tūkstoši klausītāju ar 4,1% klausīšanās laika daļu. Jauniešu multimediālās platformas Latvijas Radio 5 – Pieci.lv nedēļas auditorija bijusi 160 tūkstoši klausītāju (3,3% klausīšanās laika daļa), Latvijas radio 3 – Klasika 89 tūkstoši (0,8%), savukārt Latvijas Radio 6 – NABA 27 tūkstoši (0,1%).
Sabiedriskais medijs Latvijas Radio veido 6 programmas: informatīvi analītiskā programma Latvijas Radio 1 ar lielāko Ziņu dienestu starp radiostacijām Latvijā, populārās latviešu mūzikas programma Latvijas Radio 2, vienīgā klasiskās mūzikas raidstacija Latvijas Radio 3 – Klasika, Latvijas Radio 4 – Doma laukums ar apraidi krievu un citās mazākumtautību valodās, jauniešu satura multimediālā platforma Latvijas Radio 5 – Pieci.lv, kā arī dažādās mūzikas kanāls Latvijas Radio 6 – NABA.
Foto: Daniels Joffe / Latvijas Radio
Papildu informācijai:
Ieva Aile
Komunikācijas un multimediju daļas vadītāja
Tālr.: 29104676
E-pasts: ieva.aile@latvijasradio.lv