Kaut gan pēdējos ne tikai gados, bet nu jau gadu desmitos ar Mirdzu Zīveri iznāk sastapties tikai režisores lomā, estrādes cienītāju vidū atmiņas par viņas talantu, izcilo balsi un brīnišķīgajiem priekšnesumiem nav pagaisušas. Jā, pēdējā reize, kad Mirdzas balsi atkal dzirdējām, bija viņas vīra, komponista Zigmara Liepiņa triumfālajos 60. jubilejas koncertos 2012. gadā. Savas atvadas no estrādes dziedātāja pasludināja jau pirms apaļiem 30 gadiem, par ko daudzi skumst joprojām. 20. septembrī Mirdza svinēs jau 65. jubileju, nu tad laiks par viņu atgādināt arī „Zelta graudu” klausītājiem.

Ar dziedāšanu Zīvere sāka aizrautīgi nodarboties jau 2. klasē - Latvijas radio bērnu ansamblī viņa bija pati jaunākā dalībniece. Mācoties Pāvula Jurjāna bērnu mūzikas skolas akordeona klasē, viņa pirmo reizi uzstājās nepazīstamas publikas priekšā – tas bija koncerts ansambļa sastāvā LVU aulā. Šī esot bijusi vienreizīga sajūta, un, kaut gan toreiz Mirdza spēlēja akordeonu, viņai jau tolaik bija pārliecība, ka reiz aplausus gūs kā dziedātāja.

1969. gadā,  mācoties Vieglās rūpniecības tehnikuma pirmajā kursā, Mirdza sāka dziedāt Rīgas Elektromehāniskās rūpnīcas kultūras nama estrādes ansamblī, pēc tam Tramvaju un trolejbusu pārvaldes kultūras nama ansamblī, kuru toreiz vadīja Gunārs Freidenfelds, un tas ieguva nosaukumu „Prauli”. Taču lielākoties tā bija dziedāšana deju vakaros, un nopietna koncertdarbība sākās, kad Mirdza kļuva par solisti Ādažu kolhoza ansamblī „Suvenīrs”. Kopā ar šo kolektīvu Zīvere piedalījās arī divos festivālos Liepājas dzintars - 1972. un 1974. gadā - un kļuva par laureāti. Laureātes diplomu atnesa arī uzstāšanās tolaik ļoti populārajā un prestižajā festivālā „Kauņas trompete”.

Reiz kopīgā koncertā ar grupu „Suvenīrs” Mirdzas dziedātptasmi ievēroja Filharmonijas Raimonda Paula vadītās grupas „Modo” mūziķi -  Vladimirs Boldirevs un Zigmars Liepiņš. Viņi pārliecināja Raimondu Paulu, ka jauno dziedātāju vajag uzaicināt uz ansambli, kas notika 1975. gadā. Un turpmākie gandrīz 15 gadi aizritēja nemitīgā darbā, nemitīgā profesionālā izaugsmē. Izskanējis arī piedāvājums kļūt par štata solisti Latvijas radio, kas nozīmētu daudz vairāk brīva laika nekā tas bija, strādājot Filharmonijā, kur ansambļiem bija ļoti nopietna koncertslodze. Taču Zīvere vēlējās diendienā tikties ar klausītājiem un palika „Modo”, kam sekoja jauns sastāvs grupā „Opus”, kā arī īslaicīgais projekts „Viktorija”. Arī tā radītājs bija Mirdzas vīrs, komponists un taustiņinstrumentālists Zigmars Liepiņš, kas nemitīgi nodrošināja Zīveri ar lieliskām dziesmām, taču viņa atskaņojusi arī citu autoru darbus, to vidū bija Raimonds Pauls, arī Gunārs Freidenfelds, Uldis Stabulnieks un citi.

Klausītāju mīlestību izpelnījās Mirdzas duets ar Imantu Vanzoviču, un abi solisti atrada jaunas izaugsmes iespējas, studējot pasākumu režisūru Maskavā. Izrādās, Mirdzai šo domu rosinājusi Alla Pugačova, ar kuru dziedātāja 1980. gadā satikās Sopotas festivālā Polijā, un savos priekšnesumos Zīvere daudzkārt apliecinājusi savas aktrises dotības. Bet nu jau 30 gadu garumā kādreiz publikas pielūgtā un apjūsmotā dziedātāja ir pametusi mūsu estrādes skatuvi, lai nodarbotos ar dažāda mēroga pasākumu režisūru. Sveicot Mirdzu jubilejā, atcerēsimies viņas pirmos gadus uz lielās skatuves grupas „Modo” sastāvā – skanēs Zigmara Liepiņa dziesma „Ziedu karalis” ar Dagnijas Dreikas vārdiem no 1977. gadā izdotās skaņuplates.