Vēl 1996. gadā Raimonda Paula jubilejas koncertā līdzās citiem Maestro gaismā izceltajiem solistiem uz skatuves kāpa arī dziedātāja Mirdza Zīvere, kuras balss, manuprāt, priekšlaicīgi un pāragri pazuda no mūsu lielajām skatuvēm. Vien sava vīra Zigmara Liepiņa autorkoncertos pirms pāris gadiem varējām sajūsmināties par Zīveres lielisko tembru, atraktivitāti, profesionālismu, kas skolots arī Paula vadībā ansamblī Modo. Tur Mirdza nonāca no Ādažu kolektīva Suvenīrs, pirms tam viņa dziedāja Gunāra Freidenfelda vadītajā TTP ansamblī Prauli, - no Mirdzas tā arī neiznāca ne šuvēja, ne tērpu modelētāja, jo mūzika atnesa dzīves piepildījumu.

Paula vadītajā Modo Mirdza vispirms dziedāja meiteņu ansamblī un piebalsis slavenajam duetam Nora un Viktors, pamazām izvirzīdamās priekšplānā. Par pirmo Zīverei komponēto solodziesmu esot saucama Rudens ogle, un gadu no gadu auga jaunās dziedātājas meistarība, kas lieliski atspoguļojās mūzikla Māsa Kerija ieskaņojumā. Pirmā vieta Mikrofona aptaujā ar dziesmu "Es aiziet nevaru" 1979. gadā sakrita ar Mirdzas Zīveres pirmās solo skaņuplates iznākšanu, tās virsrakstā gan bija likta Zigmara Liepiņa "Dziesma par pazaudēto laiku", taču sadarbība ar Maestro nepārtrūka. 1981. gadā Radio tapa dziesmas "Rudens" ieskaņojums ar Leona Brieža dzeju, tai, starp citu, ir versija arī krievu valodā Allas Pugačovas sniegumā – grūti pateikt, kas bija pirmā – un tieši Mirdzai Zīvere vienīgajai tolaik bija pa spēkam tik tehniski sarežģītas, reizē emocionāli piesātinātas dziesmas. Vienlaikus ar "Rudeni" ieskaņota arī himna "Atziedi dvēsele", viens no izcilākajiem Mirdzas Zīveres priekšnesumiem, bet šovakar klausāmies Maestro dziesmu "Rudens".