Pētot maija jubilāra, komponista, pianista un dziedātāja Helvija Stengrevica daiļradi, sev par izbrīnu, atklāju virkni skaņdarbu, kas Latvijas radio skaņu arhīvā nogulējuši gadudesmitus pilnīgā aizmirstībā, tāpat atradu jaunu informāciju par šī mūziķa darbošanās plašo mērogu – piemēram, studiju gados Helvijs Stengrevics savas pianista prasmes slīpējis arī koncertmeistara amatā VEF kultūras pils vijolnieku ansamblī Kantilēna, bet pēc tam – Rīgas Pionieru pils bērnu korī Rīga. Tur arī iepazītas bērnu balsu īpatnības, un šīs zināšanas noderēja vēlāk, strādājot jau ar Latvijas radio bērnu vokālo ansambli Dzeguzīte.

Toreiz, pagājušā gadsimta 90. gadu sākumā, lai varētu pildīt Dzeguzītes koncertmeistara pienākumus, Helvijs Stengrevics oficiāli tika pieņemts darbā kā radio estrādes orķestra mūziķis. Šad tad viņš aizvietojis pianistu Hariju Bašu orķestra ieskaņojumos vai koncertos. Taču amats deva lielisku iespēju – darboties Latvijas radio skaņu ierakstu studijā, kur tapa ne viens vien Stengrevica skaņdarbu ieskaņojums. Aktīva koncertdarbība gan 90. sākumā mūziķim noritēja tikai kopā ar Dzeguzīti, toties studijas tuvums deva lieliskas iespējas muzikālo ieceru realizācijai. Helvijs Stengrevics pameta 1989. gadā dibināto rokgrupu Jaunais laiks, kur bija taustiņinstrumentālists, drīz vien izveidoja savu ansambli Lietussargi, kas gan arī kopā turējās tikai gadu un bija tikai studijas vienība. 1991. gadā mūziķis sadarbojās ar dziedātāju Imantu Vanzoviču, kas kļuva par solistu Dzeguzītes un Helvija Stengrevica veidotajā Ziemassvētku koncertprogrammā.

Ar Dzeguzīti Stengrevics sadarbojās līdz 1993. gadam, kurā tapis arī šis Helvija soloieskaņojums Tev ar Anrija Punkas dzeju. Tolaik par mūziķa jauno sabiedroto bija kļuvis virtuozais ģitārists Armands Alksnis, ar kuru turpmākajos gados kopā tapa klasikas skaņdarbu kaverversiju programma.