Krievu režisors Staņislavskis ir teicis, ka teātris sākas no garderobes.

Arī mūzikas baudīšanai būtu jāsākas ar diska, plates vai kasetes "ietērpa" izpēti un projekta HIMNAS (Toms Taukulis, Anneļi Arro un Rihards Gailītis) 2017.gada ieraksta "Manuskripts" gadījumā 100 eksemplāros izdoto disku albuma dizains pasaka gana daudz - sākot ar vāciņu greznojošo melnbalto fotogrāfiju līdz rokrakstā un tiešām AR ROKU uzrakstītajai dziesmu tekstu grāmatiņai, kas man atgādināja Latvijas pirmās brīvvalsts apgāda "Zelta ābele" miniatūros izdevumus.

Dziesmu vārdi man ir ļoti svarīgi, tāpēc akadēmisko vai instrumentālo mūziku es klausos maz;

sarunā atzīst projekta HIMNAS dibinātājs Toms Taukulis, tāpēc tekstu grāmatiņa lieti noderēs, klausoties albuma dziesmas, dažās no kurām grupas dalībnieku falsetā skanošās balsis spēlē vairāk tādu kā instrumenta lomu.

Šis ir konceptalbums, kas tika radīts manu problēmu risināšanai, tas ir personīgs pārdzīvojums...

Es nevēlos uzrunāt masas,  tā ir saruna "viens pret vienu" ar klausītāju,

saka Toms un tas arī izskaidro to, ka pirms pieciem gadiem dibināto projektu HIMNAS šodien zina vien ierobežots loks klausītāju.

Tomēr papildus publicitāti introvertajai mūziķu apvienībai ir devusi Latvijas mūzikas profesionāļu atzinība - tā albums "Manuskripts" pagājušā gada rudenī iekļuva starp desmit "Austrasbalvas" nominantiem, bet projekts "Himnas" tika izvirzīts nominācijai "Labākā debija" mūzikas ierakstu gada balvā "Zelta Mikrofons".

Manuskripts - tātad ar roku rakstīts vēstījums - tā ir mūsu ideja, kā pastāvēt, kā būt maksimāli nedigitalizētiem, mums ir svarīgi saglabāt personiskuma sajūtu,

uz jautājumu par albuma nosaukuma izvēli atbild Toms un pie "nedigitalizācijas" pieder arī fakts, ka apvienībai HIMNAS nav sava publiska profila sociālajos tīklos:

mums ir vairāk jāstrādā, lai interesentiem pavēstītu par aktualitātēm, tomēr tas palīdz atrast cilvēkus, kuriem mūsu mūzika interesē.

Mūsdienās, šķiet, saziņa "no mutes ausī" ir teju aizmirsta, tomēr tas ir īstākais saziņas veids!

Raidījumā izskan vien četras dziesmas no deviņiem albumā "Manuskripts" rodamajiem skaņdarbiem - "Plaukstas", "Akadēmija", "Pie laipas" un "Kronis", tomēr disks ir pelnījis klausīšanos no pirmās līdz pēdējai kompozīcijai, savukārt dzīvās mūzikas cienītājiem varu ieteikt apmeklēt šīs reti koncertējošās apvienības uzstāšanos Kaņepes kultūras centrā 1.martā, par ko Toms saka:

Katru koncertu mēs veidojam kā jaunu pieredzi - lai arī mēs spēlējam zināmās dziesmas, mēs domājam, kā tās izpildīt citādi - citādi instrumenti, cita muzikālā forma...