Pavasarī, kad visa Latvija nebeidz jūsmot par „Billi” un kinoteātriem palīdzēja kaldināt skatīšanās rekordus, kinorežisore Ināra Kolmane jau steidza pirmizrādīt savu jaunāko veikumu – ironiskus, traģikas un humora pilnus stāstus par Homo Sovieticus jeb Padomju cilvēku, kura dzīvē nebija vietas seksam, tikai mīlestībai pret plašo Padomju Savienību - Latvijas/ Francijas  un Ukrainas kopražojuma dokumentālo filmu „Dubultā dzīve. Sekss un PSRS”.

Ināra Kolmane, kura 2. augusta rītā viesojās LR2 ēterā,  savā kino dzīvē debitējusi kā producente un dokumentālo filmu režisore. Pēc mēneša - 5. septembrī dzimšanas dienu svinēs viņas 1991. gadā dibinātā filmu studija „Deviņi”, kura savu darbību sākusi ne jau ar „lielo” mākslu, bet ar reklāmām. Ināra atceras, ka citiem tas licies negaidīti, bet  pati  „ar milzīgu kaifu taisījusi reklāmas”. Jo tur varējis visu ko izmēģināt – gan traģēdiju, gan komēdiju, gan dokumentālo filmu, gan spēles momentu. Nākamais solis režisores radošajā karjerā – spēlfimas („Sarmītes”, „Mona”). Vairāk nekā desmit gadus top arī dokumentālo materiālu cikls “Rakstnieks tuvplānā”, kas tiek izdots arī DVD formātā. To vidū filmas par tādiem latviešu kultūras dižgariem kā Imants Ziedonis, Knuts Skujenieks, Māra Zālīte, Māris Čaklais, un kādu no šiem dzejniekiem dziesmas veidolā dzirdējām arī kā Ināras izvēli „100-gades dziesmu krātuvē”.

Ināra Kolmane izvēlējās:

insturmentālu skaņdarbu no kinofilmas "Pie bagātās kundzes"

 
komponista Emīla Dārziņa populāro skaņdarbu "Melanholiskais valsis"
 
 
Pētera Vaska komponēto skaņdarbu "Pavasara mūzika, kā arī sava dēla grupas
"S&T Syndicate" izpildīto mūziku "Tornado", kuru klausieties audio pielikumā